Despre noi

Compania a fost infiintata in anul 2002, ca o solutie eficienta pentru asigurarea unei platforme necesare infiintarii si dezvoltarii aproape oricarui tip de business din zona intreprinderilor mici si mijlocii. Noi oferim practic sprijin de calitate la costuri abordabile pentru derularea cu succes a unei investitii, proiect sau afacere . Altfel spus, avem ca scop facilitarea pasilor ce trebuie realizati, incepand cu momentul constituirii firmei, inchirierii unui spatiu, pana la implementarea solutiilor de comunicare, IT si bineinteles pana la consultanta si managementul proiectelor derulate.

Stim ca una dintre cele mai grele etape ale oricarei investitii si totodata elementul de care atarna chiar succesul acesteia, o reprezinta etapa implementarii unui proiect de business, urmata bineinteles de gestionarea acestuia.  Tocmai de aceea, compania noastra s-a dezvoltat continuu de-a lungul timpului, cumuland astfel o experienta tot mai mare in domeniul serviciilor in care activeaza si fiind capabila sa raspunda cu cele mai bune solutii personalizate.

Alaturi de profesionalism, abordare inovatoare si eficienta, una dintre cele mai importante trasaturi care contureaza politica noastra este aceea a calitatii serviciilor oferite. Pentru ca la randul nostru suntem Beneficiari de produse si servicii, stim cat de importanta este respectarea angajamentelor Furnizorilor, atat in ceea ce priveste termenele asumate cat si calitatea promisa.

Astfel, compania noastra incearca sa raspunda nevoilor concrete ale clientilor intr-o maniera simpla, inovatoare, profesionista  si  calitativa, mizand pe o dezvoltare durabila alaturi de partenerii nostri.

Contact

Telefon: + 40 31 780 4230

E-mail:    office@adminservlogistic.ro